BoomORang

از کودکی ، کارآفرینی را به کودکان خود بیاموزید

1391/8/19 11:21
نویسنده : admin
2,241 بازدید
اشتراک گذاری

بوم و رنگ عنوان محصول جدیدی است  که به آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار در کودکان می پردازد. در بوم و رنگ سعی شده است مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز کودکان از طریق بوم های نقاشی با طرح های نیمه تمام و قصه به کودک آموزش داده شود. این طرح با یک روش ساده و جذاب برای کودکان، راه کارآفرینی و کسب مهارت های آن را هموار ساخته و با ایجاد فضای رقابتی همچون برگزاری نمایشگاه، آنها را تشویق به تلاش و جدیت در این امر می کند. 

 

 نحوه کار به این صورت است که کودک در ابتدا پس از تکمیل طرح و رنگ کردن آن توسط رنگ های گواش و یا آکرلیک آنچه در ذهن خود پرورانده است را به تصویر کشیده و با قصه ای آن را بیان می کند سپس با همراهی پدر و مادر قصه خود را به بر روی کاغذ می آورد. با استفاده از سایت بوم و رنگ، تصویر بوم های تکمیل شده و قصه های  کودک ارسال می شود و در بین آثار ارسالی، طرح های برگزیده با توجه به ویژگی های مورد نظر در هر دوره بوم و رنگ انتخاب می شوند و به آنها هدایایی تعلق خواهد گرفت.

 در هر دوره از بوم و رنگ یک مهارت در نظر گرفته می شود و طرح اولیه و موضوع داستان در همین زمینه شکل خواهد گرفت.

در پایان هر دوره نیز در هر شهر نمایشگاهی از این آثار برگزار می شود و به بوم و رنگ های برگزیده جوایزی اهدا می شود. از درآمد حاصل از نمایشگاه های برگزار شده نیز در امور خیر استفاده خواهد شد.

شماره اول :

شماره اول بوم و رنگ از ابتدای آبان در دسترس کلیه علاقمندان قرار گرفته است. دراين شماره هدف بوم و رنگ، آشنايي کودک با فرهنگ همکاري، تعاون و کار گروهی به منظور رشد روحیه کارآفرینی است.

کار گروهي يکي از عناصر کار آفريني بوده و آموزش آن به کودک سبب مي‌شود تا بياموزد بدون همکاري با ديگران نمي‌تواند به موفقيت دست يابد. هدف اين طرح ايجاد زمينه ذهني همکاري و همدلي و فرهنگ سازي در اين خصوص است.

هداياي بوم و رنگ:

پس از بررسي نقاشي و قصه هاي دريافتي به ۱۰۰ نفر از کودکان به منظور ايجاد انگيزه و رشد بيشتر خلاقيت آنان، هدايايي تعلق خواهد گرفت. این هدایا شامل بسته های خلاقيت و عروسک هاي کارا و کوشا است که توسط مؤسسه کار و تأمين اجتماعي تقبل شده است. این موسسه به عنوان متولی کارآفرینی و آموزش آن اهتمام ویژه ای به آموزش کارآفرینی در سنین کودکی و نوجوانی داشته و برنامه های مختلفی را برای آنها ارائه کرده است.


نحوه شرکت در مسابقه:

از طريق سايت بوم و رنگ " عکس نقاشی و عکس خوانا قصه دست نويس " را براي ما ارسال نماييد. نمايشگاهي از آثار برگزيده با حضور کودکان برگزار خواهد شد. بوم و رنگ را براي شرکت در نمايشگاه آثار برگزيده، نزد خود نگهدارید. زمان و چگونگي حضور در این مراسم به اطلاع رسانده مي‌شود.

 

براي اطلاعات بيشتر

براي معرفي بوم و رنگ به دوستان و آشنايان

براي درخواست بوم و رنگ هاي بعدي

برای اطلاع از اخبار بوم و رنگ

و براي آنکه با ما در ارتباط باشيد

همين امروز به سايت ما به نشاني www.BoomORang.ir مراجعه نماييد.

 

برای سفارش بوم و رنگ می توانید با شماره تلفن های ۶۶۴۰۰۲۶۶ و ۶۶۴۰۰۲۹۹ تماس بگیرید تا در اولین زمان ممکن یک نسخه از بوم و رنگ برای شما ارسال شود.  اگر عضو نی نی وبلاگ هستید، با ذکر نشانی وبلاگ خود از ۱۰ ٪ هدیه ویژه نی نی وبلاگی ها برخوردار شوید. 

 

نکته مهم

ابتدا در سايت بوم و رنگ عضو شويد و شماره سريال بوم و رنگ خود را وارد کنيد تا از اصل بودن آن مطمئن شويد و بتوانيد از هداياي بوم و رنگ بهره مند شويد و اجازه شرکت در نمايشگاه را داشته باشيد . برگه حاوي شماره سريال نصب شده روي جلد را نزد خود نگاه داريد تا براي دريافت هديه و شرکت در نمايشگاه از آن استفاده کنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BoomORang می باشد